Etiquetes

diumenge, 22 d’abril del 2012

Flam de cafè bicolor



Alguns estaran pensant: Què li ha donat a esta ara amb els flams de cafè?
Doncs que fins que no ho aconseguisc no pare. El diumenge passat vaig fer el flam amb la intenció que quedara com aquest, però no..., no va eixir bé. Per suposat el flam estava bo, però el que jo volia (les dues capes) no van eixir per culpa de les galetes que vaig afegir. 
La recepta és exactament igual, l'única condició és que la nata siga de la marca PASCUAL (serà pel percentatge de matèria grassa?), amb un altra nata no ix. També l'heu de posar en un únic motle, si el feu en motles individuals tampoc queden les dues capes. I no afegiu res més (com jo, per fer una gràcia) si voleu que vos quede bicolor.
Ací teniu la recepta:

Ingredients:
  • 1 litre de nata PASCUAL
  • 1 sobre de preparat per a flam ROYAL (8 racions)
  • 1 got (200ml) de cafè

Preparació:
Repartir en un motle el caramel líquid que ve al paquet de ROYAL.
Posar en un cassó al foc el litre de nata i el preparat per al flam.
Anar remenant fins que comence a bullir.
Traure del foc i afegir-li el got de cafè.
Mesclar-ho tot bé i abocar-ho al motle caramelat.
Deixeu que es refrede i poseu a la nevera fins el moment de servir. Si el motle és transparent anireu veient com es formen les dues capes.
A l'hora de menjar-lo doneu-li la volta i serviu-lo fresquet.
Bon profit!


Per cert... heu vist que bé queda sobre aquest tapet a joc? És un regal de la meva germana: quatre tapets individuals fets a mà per ella mateix; és una "manetes" per a açò del patchwork.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada