Etiquetes

dimarts, 5 de juny del 2012

Gelat de torró.

Sempre he pensat que no pagava la pena fer els gelats a casa quan els que venen són tan bons; però a la meva última visita a casa no vaig poder resistir la temptació i vaig comprar una geladera. Ací la teniu:
- "Vinga, una maquineta més que té la mamà -van dir els meus fills- ara vorem on la posa".

 Així que... a fer gelat. Com que el meu preferit és el de torró ací teniu la recepta:

Ingredients:
  • 4 rovells d'ou
  • 100 g. de sucre
  • 200 ml de nata
  • 200 ml de llet
  • un pessic de sal
  • una pastilla de torró (300 g.)

Preparació:
Desfer el torró i posar-lo en un cassó (a mi m'agrada deixar alguns trossos un poc grans).
Afegir la resta de ingredients i posar al foc.
Coure tot junt uns 5 minuts sense parar de remenar, no ha de bullir. (Si teniu Thermomix ho podeu coure a 80º a una velocitat baixa).
Traure del foc i deixar que agafe temperatura ambient.
Posar dins la geladera i deixar que agafe consistència. Guardar al congelador fins el moment de servir.
Si no teniu geladera, congeleu-lo en cubiteres i després el torneu a triturar, també queda molt cremós.
Bon profit!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada