Etiquetes

dimecres, 15 d’agost del 2012

Julia Child - Centenari del seu naixement.


Fa dos dies vaig rebre a casa els dos exemplars del "Mastering The Art of French Cooking" de Julia Child. Sols els he trobat editats en anglès. Per a qui no sàpiga de qui parle, Julia Child va ser la dona que va ensenyar cuina francesa al públic americà a través d'un programa de televisió.
Ja fa temps vaig vore la pel.lícula sobre ella: "Julie & Julia". Me la va recomanar el meu company Vicent Ribes, pensant que m'agradaria, per la meva afició a la cuina i per tindre el mateix nom que les dues protagonistes; i així va ser, em va agradar molt. A casa no saben dir-me a quina de les dues em semble més, a Julie o a Julia, jo tampoc tinc clar amb quina m'identifique millor, potser tinc coses de les dues.
Hi ha qui pensa que, en la pel.lícula, Meryl Streep fa una interpretació mediocre de l'autèntica Julia Child, jo no opine el mateix, després de vore alguns fragments dels programes que feia Julia en televisió continue pensant que Meryl és una actriu excepcional i encarna el personatge de meravella.
Hui, quan he entrat a vore el correu, he vist que és el Centenari del naixement de Julia Child (15-08-1912). Llàstima que no tinga res preparat de les seves receptes, en estos dos dies que tins els llibres tan sols m'ha donat temps de fullejar-los, ...i d'aprendre a dir, en un francès correcte, "Boeuf a la Bourguignonne", però promet preparar-lo i publicar la recepta (no en anglès, per suposat, per a això ja està el llibre). Així em sentiré com Julie en la pel·lícula; esta vegada serà "Julie, Julia & Júlia". De moment vos deixe la foto de la recepta.
Bon Appétit!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada