Etiquetes

dilluns, 15 de juliol del 2013

Curs amb Paco Torreblanca

Sííííí..., és ell, PACO TORREBLANCA. I la del costat... sóc joooo!!!!
Dissabte passat vaig estar a Petrer, a la seva escola (International School of Pastry Arts). Vaig descobrir aquests cursos  per a aficionats a la rebosteria la setmana passada, i ràpidament em vaig matricular, ja era l'últim d'aquesta temporada: "Taller de tartaletes".
Dissabte, 13 de juliol, les 6 del matí, sona el despertador i em pose en marxa cap a Petrer. No m'ho acabe de creure, me'n vaig a fer un curs amb el mateix Torreblanca.
Les 8:30h., va arribant la gent, un total de 17 alumnes. Ens conviden a pujar. Paco ja està traient dolços del forn... 
-"Pasad... Tomad algo... Un café?..."
Des del primer moment ens tracta com de la família.
Després d'hora i mitja de camí, i amb la pinta que té tot... qualsevol es resisteix a prendre alguna cosa. 
Tot estava boníssim.
Una vegada reposades les forces, comencem. 
A més de ser un magnífic pastisser, és un excel·lent mestre.
Va ser un matí molt intens:
Massa sable tradicional, sable breton, ...
Crema de llima, crema de nous, merengues, xocolate, crema pastissera, mascarpone, ...
Vam fer "tartaletes" menudes, grans, redones, quadrades...
Infinitat de combinacions...
Ho vam passar de meravella, tant amb ell com amb els seus ajudants. I els resultats... espectaculars.
A setembre comença nous cursos... 
Ja tinc ganes de tornar!

1 comentari:

  1. Julia por fin he podido vernir de visita a tu blog!!!
    Veo que has podido subir las fotos del curso de Paco Torreblanca, te quieres creer que no he podido una entrada para el blog. En cuanto tenga un poco más de tiempo preparare algo. Ya va siendo hora!!!
    La verdad es que son unos cursos formidables y él muy generoso con todos!!!

    Un besito,

    ResponElimina