Etiquetes

dissabte, 3 d’agost del 2013

Jornada amb Ricard Camarena

Estic d'enhorabona, a principi d'estiu faig un curs amb un gran pastisser, i ... dimecres passat vaig estar a la cuina de Ricard Camarena.
Per mediació de la meva companya Salomé, el mateix Ricard em va convidar a passar el dia al seu restaurant.
Ha estat una experiència magnífica. Anar a menjar als seus restaurants representa gaudir de la excel.lència, però vore tot el que es cou (mai millor dit) darrere..., per a mi ha estat impressionant. Tenia curiositat per vore cóm s'organitza una cuina d'aquestes característiques, cóm es coordinen i preparen uns plats tan elaborats, amb tants detalls. 
Cadascú comença la jornada amb unes tasques assignades. 
Uns preparen el menjador.
 Tot ha de quedar impecable.
 Altres s'ocupen de les verdures, salses,...
 
...el peix,...
...tota classe de preparacions prèvies.
Cal que, a l'hora de servir, tot estiga a punt.
També al "Canalla Bistro".
 Ricard va creant nous plats; cada setmana es canvien menús.
A l'hora de presentar els plats es fa amb gran cura perquè tot quede perfecte.

  
A més d'un gran sabor, els comensals reben davant d'ells vertaderes obres d'art. 




Ha estat un dia inoblidable, m'he sentit com a casa, tant amb Ricard com amb tot el seu equip.
Moltes gràcies!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada