Etiquetes

dissabte, 12 d’abril del 2014

Happy Birthday Paulina

Sí... ja sé que tinc el bloc abandonat, he estat prou ocupada últimament. Hui he vist la quantitat de coses que ja està preparant la gent per a Pasqua, i jo encara no he pensat en res.
Aquesta setmana han estat a casa Paulina i Simon, una alemanya i un alemany, d'intercanvi amb els meus fills. Es podeu imaginar el que significa tindre, de sobte, quatre fills adolescents en compte de dos; una setmana intensa: excursions, activitats ací i allà, visites, festes, ... anàvem escopetats perquè tot estiguera a punt. Però ho hem passat molt bé, ha estat una experiència increïble. Tot i estar molt cansada, ahir quan se'n van anar cap a Alemanya, vaig sentir pesar, que havia estat molt curta la setmana i que la casa es quedava buida. 
Casualment el diumenge passat era l'aniversari de Paulina i li vaig preparar aquestes galetes per donar-li una sorpresa. Quina alegria li vam donar! I quina emoció la meua quan em va dir: "Ha estat una sorpresa molt bonica. Gracies per fer-me un aniversari perfecte".

Les galetes les vaig preparar amb la recepta de costum, (la podeu vore ací), tallades amb motles de flors i fulles, i clavades en pals perquè es pogueren posar plantades. Després les vaig cobrir amb fondant de sabors i empolsar amb nàcar.
Espere que vos agraden tant com a ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada